Kam se šperky

Také se vám vaše náhrdelníky, náušnice a ostatní drobnosti váleji na různých místech. Máte v nich nepořádek a vybrat pak to pravé je spíš jak když popelka musela přebírat hrách?

Moje šperkovnice na tom takhle byla. Všechno zamotané do sebe, naházené sice v pěkné krabici, ale zavřené v šuplíku. Takže nakonec jsem skoro žádné šperky nenosila.

Až jsme pak narazila na dva nápady. Jedním je dekorace z vyšívacích rámů a druhá jsou náhrdelníky jako obrazy. No a světe div se ono to spolu docela dobře funguje a navíc mi to udělalo krásnou dekoraci v chodbě.

100_3416

100_3433

Budete potřebovat:

  • vyšívací rámy různých velikostí
  • tyl na vyplnění vyšívacích rámů (kupte si spíše pevnější než jemnější a až ho budete dávat do rámu přeložte ho na dvakrát)
  • rámy s plátnem různých velikostí (seženete například v Nununana)
  • háčky na oblečení, které přišijete k plátnu a pak na ně pověsíte náhrdelník

100_3419

 

Dejte si pozor při příšívání háčků k náhrdelníkům. Než je začnete přišívat vyzkoušejte si jak bude náhrdelník vlastně viset. Každý ma trošku jinou vůli a tak by se mohlo stát, že vám pak na háččích nebude držet.

100_3436

100_3428

100_3426

100_3435

 

Omluvte prosím kvalitu fotek, ale v  chodbě nemám žádné přirozené světlo tak jsem je musela hodně přesvětlit. Doufám, že se vám moje nová „šperkovnice“ líbí a že si něco podobného také vytvoříte.

Tagged: , , ,

Napsat komentář