Kurzy oděvní tvorby – Fashion Atelier Clarisse

Ateliér Clarisse pořádá kurzy oděvní tvorby, které jsou koncipované 1x týdně. Jedná se především o fashion kurz basic a fashion kurz pokročilí, kurz konstrukce a modelace střihů a módní kresbu. Nově je pořádán kurz pro nižší věkovou kategorii, tedy fashion kurz junior. Pokud nemáte možnost docházet pravidelně, pak je pro Vás v nabídce připraven kreativní fashion víkend (pátek – neděle), případně intenzivní fashion kurz (5 dnů), worshopy a semináře.

Více zde: http://www.fashionatelier.cz/

Fashion Tým

kurz 3

Kurzy

kurz kurz 2

Tyto úžasné kurzy mohu osobně jen doporučit. Sama jsem se zúčastnila kurzu fashion kurz basic pod dohledem skvělého módního návrháře Pavla Berky, vítězem soutěže TOP STYL DESIGNER 2012. Kurz mi moc pomohl jako úplné začátečnici v tom abych se vyznala alespoň trošičku víc ve zboží znalství – látkách, dále mi dal základy módní kresby, fashion marketingu a nakonec samozřejmě jsem měla možnost si s pomocí pana návrháře vytvořit střih dle mého výběru a nakonec ….jsem si ušila krásné šaty, s kterými jsem se již jednou na našich stránkách pochlubila🙂

saty 2 saty

Tagged: , , , , ,

Napsat komentář

