Má vlastní tvorba

Milé čtenářky, Evička mě trochu pošoupla a konečně máme pro vás pár foteček toho, co jsem jako švadlenka začátečník ušila (fotily jsme v dešti, my prostě stále musíme mít něco speciálního :-)) Fotila nás naše kamarádka Míša.

Šaty, které mám na sobě jsem šila na oděvních kurzech Clarisse, které vám můžu rozhodně doporučit. Vše jsem šila pod dozorem skvělého návrháře, momentálně velmi probíraného,  Pavla Berky.

Pro Evičku jsem šila sukni, již sama po kurzech. Doufám, že i ta se Vám líbí.🙂

DSC_0100 969960_197032217117428_193676017_n DSC_0099

evi DSC_0128 DSC_0134.2

 

One thought on “Má vlastní tvorba

  1. Jana 7.6.2013 (09:32) Reply

    Wow, skvělé! Obdivuju, když umí někdo šít, já ušiju tak maximálně poštářek🙂

Napsat komentář

