APPART – Značky CZ a SK

Milé čtenářky, jsem velmi potěšena, že Vám tímto rozhovorem mohu představit českou značku APPART, která je zaměřena na elegatní a originální tvorbu z teplákoviny.

Tímto děkuji Petře za skvělý rozhovor a přejeme hodně štěstí a mnoho úspěchů.

Kdo se skrývá pod značkou APPART a jak značka vznikla?

Za appart se skrývám já Petra Hušpauerová a moje mamka Jana Hušpauerová. K teplákům mě vyburcoval před rokem můj bratr, který mě přesvědčil, že bych si měla vydělávat tím, co mě baví. V tu chvíli byla jasná móda. Moje mamka kdysi měla vlastní modelingovou agenturu, tedy v tomto prostředí jsem se vždy pohybovala.

 Jak jste se dostali k nápadu šít z teplákoviny?

Je to těžké přijít s něčím jiným a odlišit se od současné české tvorby. Ale teplákovina byla vlastně jasná od první chvíle. Miluju tepláky odmalička, měla jsem jich nepřeberné množství střihů a barev při trávení léta u babičky🙂 Tedy nápad byl jasný. Pojďme navrhovat a šít tepláky, které budou chtít všichni nosit nejen pro doma, ale právě budou součástí jejich standartního šatníku. Pohodlné tepláky, ale pro každou příležitost.

o_fvpvimqohzjfyo-b

Máte v plánu rozvíjet tvorbu z tohoto materiálu nebo plánujete nějaké novinky?

Ano, budeme pokračovat v teplákovině. Druhů teplákoviny je mnoho a my je chceme všechny prozkoumat a posléze nabídnout = více možností příměsí (elastan, lycra, apod..) a gramáže > tedy jsme schopné udělat volné splývavé šaty, ale i pevný kabátek. Orientujeme se na jednodušší střihy s důrazem na detail > naše tepláky vždy kombinujeme s trendy látkami jako je koženka, krajka a v letní nadcházející kolekci třeba hedvábí. Tím, že jsem návrhářství nikdy nestudovala, tak je pro mě vždy vše nové a učím se za pochodu. Ale moje mamka se vším pomáhá, jelikož za jejích mladých let si vše ještě samy šily🙂

fhjeavzvzkrrcy-b

Všimla jsem si, že máte převážně dámskou kolekci, ale našel se tam i kousek pro pány. Nebudete rozšiřovat pánskou kolekci nebo spíše zůstanete u té dámské?

Zatím zůstaneme u dámské kolekce, s pány je to složitější přesvědčit je, že i v teplácích můžou vypadat super. Ale třeba kousek dál v Miláne, už je to jinak…v pěkných teplácích tam potkáte spoustu Italů🙂

Kde si můžeme vaší tvorbu zakoupit?

Naše tepláky je možné koupit na prodejním portálu www.fler.cz ne www.molo7.cz a snad již brzy ve vlastním e-shopu na www.appart.cz

akkmmcpmtvczlm-b ygdfqpxbzdixlr-b ovuzvmunvxqvoi-b

Tagged: , , ,

Napsat komentář

