Please wear neon – diy neonový náramek

IMG_2011

Nedávno, při pročítání mého oblíbeného blogu MODE DE BOULANGERIE, jsem narazila na tento krásný a přitom tak jednoduchý náramek. S Janiným svolením vám tedy přináším návod na to jak si vytvořit krásný neonový doplňek do vašeho šatníku.

IMG_2004

BUDETE POTŘEBOVAT: Podlouhlé korálky (já je zakoupila zde), neonový provázek (koupený v bella rose) a pak už jen trošku zručnosti.

NÁVOD: nastříhejte si několi provázků potřebné délky, navlečte na ně korálky a na každém konci udělejte uzlík, doporučuji si provázky nastříhat delší, aby vám šel náramek pohodlně zavazovat (a nebo můžete přidat nějaké zapínání)

IMG_2007

Tady je můj výsledek.

Kromě náramku si můžete udělat i jednoduchý náhrdelník. Vaší fantazii se meze nekladou. Já si vytvořila delší náhrdelník, tentokrát se zlatými korálky (krásně se hodí k obyčejnému nátělníku).

IMG_2005

Postup je úplně stejný jako u náramku, jen si nastříháte delší provázky.

IMG_2008

Můj náhrdelník😉

PS: Janinu verzi můžete najít zde.

Tagged: ,

One thought on “Please wear neon – diy neonový náramek

  1. Just Simple 29.5.2013 (17:01) Reply

    Zkusím….!

Napsat komentář

