Lasvit

Krásou instalace osvětlení LASVIT jsem byla okouzlena už během designbloku. Teprve však při prohlížení jejich katalogů jsem a doslova jsem se zamilovala.

Společnost sídlící v Praze vzdává každým dílem poctu tradici českého sklářství. Sklárny v Nových Borech a přední čeští desingeři ukazují, že sklářské řemeslo v u nás má stále co ukázat.  Jejich instalace naleznete v nejrůznějších objektech po celém světě.

Není ani jedna kolekce, která by se mi nelíbila a při které by se mi netajil dech. Vychutnejte si tu nádheru a určitě navštivte jejich webové stránky a nechte se unést překrásnými designovými kousky a užasnými instalacemi.

Screen shot 2013-04-28 at 8.31.02 PM Screen shot 2013-04-28 at 8.31.34 PM Screen shot 2013-04-28 at 8.32.04 PM Screen shot 2013-04-28 at 8.32.18 PM Screen shot 2013-04-28 at 8.32.33 PM Screen shot 2013-04-28 at 8.33.20 PM

Zdroj obráků a textu: oficiální stránky společnosti LASVIT

Tagged: , , ,

Napsat komentář

