Holešovice Fashion Market – moje nákupy

Nevím jak se to organizátorům pokaždé podaří trefit se pro mě do špatného data. S každým fashion marketem je moje bankovní konto i peněženka témeř prázdná. Takže chodím po tržnici, smutně koukám, tajně osahávám všechny krásné věci co bych chtěla a nakonec stejně vytáhnu železné zásoby a koupím něco krásného.

Tentokrát jsem šla tak trošku na jistotu. Moje úlovky byli sice jen dva ale mám z nich opravdu velikou radost. Tím prvním bylo album na fotky od paragraphu. Jako druhé jsem si kopila šaty od Jane Bond (tady si ale myslím, že to bohužel není Janina tvorba, ale nějaký dovoz, i tak jsou ale moc krásné).

IMG_1878 IMG_1869

Tagged: , ,

Napsat komentář

