Ceny Czech Grand Design 2012

Ceny za Czech Grand Design jsem shlédla na ČT ivysílání a musím říct, že jsem byla velmi nadšená.

Za nápadem s cukrovou vatou stojí výherci z minulého roku Zdeněk Vacek a Daniel Pošta. Opravdu skvělý nápad od skvělých designerů.

Ani tento rok nebyla o výtečné designéry nouze. Vybrala jsem pro vás ty, co mě nadchly nejvíce.

Cenu Designér roku a Grand Desing si odnesla Lucie Koldová a Dan Yeffet

 za kolekce svítidel Shadows, lavičky Urban Islands, zrcadla Mirror a Private Mirror a lampa Versa.   

Lucie koldova

Cenu módní designér roku si zaslouženě, dle mého názoru, odnesla Hana Zárubová za kolekci Panto.No

zaburova

Cenu za Designér Šperku roku si odnesla značka Blueberries za svou kolekci 3D tištěných šperků.

Promiňte mi ta silná slova, ale tento projekt mě dostal do kolen, jejich šperky jsou opravdu překrásné a velmi originální.

blueberiis

Cen je samozřejmě více, ale všem rozhodně doporučuji shlédnout celé předávání na ČT.

Zdroj: Czech Grand Design a CTivysilani

Tagged: ,

Napsat komentář

