Čtení na víkend

Dneska pro vás mám dva tipy na úžasné zahraniční knížky.

První z nich DECORATE WORKSHOP jsem začala číst tento týden a už po prvních stránkách jsem naprosto nadšená. Autorka Holly Becker vás naučí pomocí osmi kroků jak si zařídit vlastní obydlí tak, aby mělo styl a vy se v něm cítili opravdu doma.

Druhou knížku BLOG INC.  jsem již přečetla a musím říct, že je pro mě opravdu velkým zdrojem inspirace. Pokud zakládáte nebo již vlastníte blog určitě si ji přečtěte. Kromě odborných rad, zde naleznete i příběhy úspěšných zahraničních blogerů.

Tagged: ,

2 thoughts on “Čtení na víkend

  1. Jana 25.3.2013 (22:57) Reply

    Holly Becker je úžasná! Česky vyšla její knížka Decorate – v češtině se to jmenuje Inspirace pro váš byt (jak originální překlad…). Jo a zahraniční knížky doporučuju kupovat na http://www.bookdepository.co.uk – mají poštovné do ČR zdarma!

    • czechmade 26.3.2013 (07:39) Reply

      Děkuji za tip na obchod hned na to mrknu🙂, Decorate mám taky a je naprosto úžasná.

Napsat komentář

