Insta leden

Když narazím na tyto insta přehledy vždycky se mi moc líbí, tak vám přínáším můj instagramový přehled měsíce ledna. No moc fotek jsem přes Instagram v lednu nesdílela, ale i tak je fajn ohlédnou se zpět a zjistit co všechno člověk za ten měsíc stihnul  :-).

Slide1

Uklidila jsem vánoce do krabice. Jedna zamilovaná fotka🙂. Byla jsem na návštěvě v Londýně. Konečně i v Praze napadl sníh. V práci se konečně někdo rozhoupal udělat mi tu správnou jmenovku. Celý leden jsem rozsvěcela v okně vánoční hvězdy. Byla jsem bruslit na Ovocným trhu. Nakoupila v Papelote. Obdivovala instalaci u Národního divadla. Přecpala se úžasnýma věnečkama na návštěvě. 

Jaký byl váš leden?

Napsat komentář

