DIY – jmenovky na kořenky a dózy s potravinama

Tak jak jsem vám slíbila tak tady je můj projekt s japonskými lepícími páskami.

Už dlouhou dobu jsem přemýšlela jak si označím kořenky a dózy s potravinama, no a protože moje písmo není zrovna ukázkové, tak jsem se rozhodla využít dymo označovač a tyhle barevné pásky.

Budete potřebovat:

Dymo označovač,barevné lepící pásky, kořenky a dózy na potraviny

Slide1

No a pak už se vaší kreativitě meze nekladou. Ja nejdříve nalepila washi pásku a na ni pak dymo pásku s názvem koření (pokud vám bude vadit, že dymo neumí diakritiku, můžete si dát na koření názvy v angličtině, aspoň si budete procvičovat slovíčka ;-)).

IMG_1585

IMG_1586

IMG_1587

A jaké jsou vaše projekty s těmito páskami? Už jste něco zkoušeli?

Tagged: , , ,

Napsat komentář

