Ve zkratce o mě

Slíbila jsem něco málo o mě🙂

Byla jednou jedna holčička, která se už v páté třídě základní školy rozhodla jít na hotelovou školu. Podařilo se jí úspěšně dostudovat hotelovku v Poděbradech a i díky školní praxi se dostala na dva roky do Řecka. Teď bydlím čtvrtým rokem v Praze. Druhým rokem mám svou milovanou fenečku, výmarskou ohařku, jménem Merley.

V Řecku jsem se v sobě objevila zájem o módu a zajímavé doplňky. Asi nejvíc mě to vlastně dostalo poté, co jsem se vrátila zpátky do Čech. Asi nejvíc jsem se nadchla po první návštěvě Code- Mode v Karlíně, myslím, že to bylo v roce 2010🙂. Začala  jsem se zajímat o české tvůrce, až už módní, nebo šperkaře.

Náš blog vznikl, protože jsme chtěli, já i Evička, podělitse  s vámi o vše co nás baví a mohlo by bavit nebo inspirovat i vás. Také je jedním z cílů upozorňovat na české šikovné ručičky.

Neřekla bych, že jsem děvče, co se drží trendů. Ano, občas si zajdu do obchodu jako HM, Zara, ale nosím nejradši to, co se mi líbí, má to kapku originality, padne mi to a prostě se v tom cítím dobře. Ale do lesa v podpatcích mě rozhodně nikdo nedostane.

Minulý rok se ve mně objevila chuť se naučit šít a zkusit si třeba ušít nějaký kus oblečku dle mého vkusu. Od mých přátel, jsem dostala jako vánoční dárek (také to byl dárek k odchodu do jiné práce) šicí stroj. Momentálně se se Singerem stále seznamujeme, ale od 16.tého ledna nastupuji na Kurs oděvní tvorby pro úplné začátečníky a budu Vás průběžně informovat, jak mi to jde🙂.

Tak zase příště😉

Vaše Katcha

12-04798570-939832-480-100

jm

Napsat komentář

