F(l)érový rozhovor – JEWELRY BOX

Další z milých rozhovorů, tentokrát s Olenou, které na Fleru prodává v obchůdku Jewelry Box nádherné šperky.

 

KDO STOJÍ ZA TVORBOU JEWELRY BOX?

Jmenuji se Olena, je mi 28 let, povolání zubní lékařka.

 

JAK JSTE SE K TVORBĚ DOSTALA?

Začalo to tím, že jsem hledala náušnice pro sebe. Dokonale jsem si představovala jak by měly vypadat, ale nic takového jsem nenašla. A tak jsem se rozhodla je udělat sama.

 

CO VÁS PŘI PRÁCI INSPIRUJE?

Beru inspiraci samozřejmě v módě. Dívám se módní časopisy, fashion blogy, kolekce módních domů. Ačkoliv slepě následovat módu – to je také blbost, a každý si má vytvořit svůj vlastní styl.Vždycky jsem nesnášela stereotyp, že móda by měla být drahá. Proto se snažím aby moje výrobky byly dostupné.

 

NOSÍTE VLASTNÍ VÝTVORY?

Své šperky samozřejmě nosím sama. Nedělam to, co bych nenosila. Často je dávám i svým kamarádkám.

 

KDE SI VAŠE ŠPERKY MOHOU ZÁKAZNÍCI KOUPIT?

Mám stránku na fler.cz, a samostatný osobní e-shop. V mé skupině Jewelry box na Facebook  je asi 400 nadšenců a já jsem opravdu vděčná za jejich podporu. Není nic více inspirující než spokojený zákazník.

 

Děkujeme za rozhovor a přejeme spoustu spokojených zákazníků.

Tagged: , ,

Napsat komentář

