DESIGNBLOK 2012 ohlédnutí

Celý minulý týden, jsme mohli obdivovat designové skvosty v rámci akce DESIGNBLOK. Tři designová studia nabídla nepřeberné množství úžasně zařízených „pokojíčků“. A tak jsem chodila, kochala se, vzdychala, cvakala foťákem a byla ráda, že výpalat ještě nedorazila jinak bych ji tam celou utratila.

OPENSTUDIO ŠPORKOVSKÝ PALÁC

Zde jsem započala svoji návštěvu. Jednak proto, že už jsem toto místo znala z minulého roku a jednak také proto, že nabízelo nejzajímavější expozice.

Místnosti Šporkovského paláce si podle svého zařídili designéři, designérská studia, školy a vizionářské projekty světových značek.

SUPERSTUDIA KAFKŮV DŮM A CLAM-GALLASŮV PALÁC

Další dvě menší studia se nacházela kousek od Staroměstského náměstí. Atmosféra obou byla užasná. Ve mě však větší dojem zanechal Clam-Gallasův palác. Nebyly to ani tak vystavované expozice ale spíše nádhera samotného paláce. Každá místnost měla své kouzlo a překrásné křišťálové lustry. Myslím si, že zanést část designbloku sem byl opravdu skvělý nápad, člověk se nejen pokochal krásou designových kousků, ale také samotným prostorem.

Moje osobní dojmy? Kdyby to šlo, chtěla bych v každém tom „pokojíčku“ chvíli bydlet. Designblok byl úžasný. Je to jedna z mých nejoblíbenějších akcí v Praze a letos opět nezklamal. Navštívila jsem i přehlídky Kláry Nademlýnské a Timoure et Group. Bohužel ne všechno jde fotit pouze na Iphona. I tak to byl skvělý zážitek. Už se těším na příští rok.

Tagged: ,

Napsat komentář

