ZAHRANIČNÍ INSPIRACE – Boty z plastu

Trošku dneska zanevřu na naši vizi publikovat vše od českých tvůrců a uteču pro inspiraci do zahraničí. Vlastně jsem se rozhodla, že tato rubrika se zde bude objevovat pravidelně a to z toho důvodu, že jednou za čas musí člověk kouknout k sousedům co a jak dělají, aby jim mohl konkurovat (nebo závidět :-)).

Nebojte se  o české tvořivosti psát budeme i nadále a příspěvků bude víc jak dost.

Boty z plastu miluju už více jak rok. Úplně prvním jsem propadla v prodejně CCC, ani vlastně nevím od jakého jsou výrobce, ale byly hrozně levný a jsou to ty nejpohodlnější boty na světě. A pak už se to se mnou vezlo začala jsem hledat další a další a k mému překvapení našla spoustu značek a spoustu krásných bot.

Nechte se inspirovat a schválně jestli uhodnete, které jsou moje (nápověda: růžová a mašle to je moje)

Melissa

Kde koupit: Nonnon (zahraniční e-shop, doručuje do ČR, velmi dobrý výběr), Different Fashion Store (český e-shop, menší výběr), Bella Brutta (český e-shop, docela zajímavý výběr, teď probíhají slevy)

Obrázky z webu Nonnon a Melissa offical web.

Mel

Kde koupit: Mel Shoes (oficiální stránka s e-shopem, doručují i do ČR, velmi dobrý výběr i ceny), Boty Mel (český e-shop, ne příliš velký výběr), Freshlables (český e-shop, velmi malý výběr)

Obrázky z webu Mel Shoes

Ted Baker

Kde koupit: Ted Baker (oficiální e-shop, doručuje do ČR)

Obrázky z oficiálního webu a odsud.

Kate Spade

Kde koupit: Kate Spade (oficiální e-shop, v současné době nemají žádné plastové botičky v nabídce)

Obrázky: zlaté sandálky (zde), černé sandálky (zde), růžové sandálky (zde), růžové baleríny (zde)

Woz

Kde koupit: Zoot (český e-shop, v současné době mají boty této značky v akci)

Obrázky z oficiálního webu a z Zootu. 

Kartell

Botičky Kartell jsem bohužel nenašla v žádném českém e-shopu, koupit je však můžete v jejich oficiálních obchodech a u nás v obchodě Konsepti.

Obrázky: konsepti a maxidesing

Kurt Geiger

Kde koupit: Kurt Geiger (oficialni e-shop, doručují i do ČR)

Obráky z oficiálního webu. 

Tagged: , , , , , , , ,

6 thoughts on “ZAHRANIČNÍ INSPIRACE – Boty z plastu

  1. JanickaBani 7.1.2013 (15:33) Reply

    Já nakupuju už 5 let Melissky a MELky na http://www.DifferentFashion.cz a jsem 100% spokojená. Jsou skvělé!😉

  2. JanickaBani 7.1.2013 (15:35) Reply

    Navíc všechny ostatní značky, co tu ukazujete jsou víceméně jen napodobeniny značky Melissa. Prostě někdo zjistil, že v Číně je vyrobí a šup – nová značka na světě. Pak jsou nepohodlné, nekvalitní, nevoní a vypadají laciněji. Mám jedny Woz a nedá se to s Melissami srovnat

    • czechmade 7.1.2013 (16:15) Reply

      Ahoj Jani děkujeme za komentář.

      Musím s tebou souhlasit Woz baleríny jsem si objednala a s Melissama se nedají srovnat. Jsou tvrdé a nepohodlné. Mám ale také plastové botky od Teda Bakera ty jsou naprosto super, měkoučké a pohodlňoučké. Melissy miluju, koupila jsem si je i do práce protože jsou opravdu pohodlné.

  3. highheelsexpert 25.5.2013 (02:25) Reply

    Zdravím Vás děvčata, slečny, paní i dámy. Líbí se mi tento článek. Avšak – obuv z plastu? Lité lodičky z umělé hmoty? Něco jako gumáky? Nejsem si jistý, opravte mne pokud se mýlím. Copak může pokožka nohou volně „dýchat“ v plastové obuvi? Mám zkušenosti s obuví z latexu, z materiálu EVA nebo PU a ze všech jsem měl nohy zapařené až hanba. O klasických gumákách nemluvě, ovšem ty mají své opodstatnění při dlouhodobých deštích.
    Jsem zastáncem přírodních materiálů a preferuji obuv z usní, eventuálně textilu. Měl bych tedy jednu otázku. Jak předcházíte pocení nohou v plastovkách? Nějak nemůžu uvěřit, že by se Vaše nohy po půl hodině v plastu nepotily. Opakuji, neznám materiál z něhož jsou na fotografiích uvedené střevíce vyrobeny. Mé zkušenosti jsou s jinými materiály a nejsou dobré.

    Jinak Váš článek je velmi podařeným dílem, líbí se mi jeho skutečně precizní zpracování. Má svou „dušičku“.😉
    Jan

    • czechmade 26.5.2013 (09:58) Reply

      Dobrý den Jane,

      moc děkuji za váš dotaz. Upřímě musím říct, že jsme nad pocení nohou v plastových botkách moc nepřemýšlela i když vlastním asi troje.

      Takže moje zkušenosti:

      Mám jedny plastové sandálky z obchodu ccc, v těch se mi noha nepotí, asi to bude tím že jsou to sandálky a navíc mají tu gumu dírkovanou, takže vzduch proudí všude kam má🙂.

      Druhé plastové botky jsou od Mel, nosím je v práci a tady se mi teda nožka občas zapotí (asi nejvíc proto, že do nich nosím silonky, ble já vím :-().

      Poslední plastovky mám od Teda Bakera, nosím je jen na jaře a v létě pokud není extra horko. Jsou to klasické zavřené baleríky a naboso se mi v nich noha nepotí.

      Bohužel nevím z jakých přesně materiálů se plastové botky vyrábějí, ale myslím si, že pokud trpíte na pocení nohou budou se vám v nich nohy asi určitě potit. Pokud bych měla poradit asi bych to řešila nejakými vložkami do bot, ale pozor některé plastové boty mají odvětrávací dirky umístěné přímo pod klenbou nohy a tak by ta vložka asi moc velkou službu neudělala.

      Jinak jsem ale s botami mooooooc spokojená, hlavně s těma mel. Jsou měkoučké, ani jednou mě neodřeli a bezvadně sedí na noze. Určitě si ještě nějaký pár pořídím. Ted Baker má trošku míť měkčí část pod nohou, ale i tak jsou moc pohodlné. A ccc moc jsem jim nevěřila, ale jsou velmi pohodlné a také vůbec nedřou.

      Ještě jednou moc děkuji za dotaz a snad vám moje zkušenosti pomohly s vašimy dotazy.

      Hezký den

      Eva

  4. Vendysch 23.9.2016 (12:33) Reply

    V článku mi chybí zmínka o obuvi Crocs, hlavně o jejich balerínkách a sandálech. Jsou vyrobeny z patentovaného, velmi pohodlného materiálu Croslite (základem je syntetická pryskyřice), který je známý svou lehkostí a pružností. Od té doby, co balerínky Crocs nosím, jsem přestala nosit jiné značky. Nejsou prostě tak pohodlné. A design není taky špatný – vede jednoduchost a elegance: http://www.nej-ceny.cz/5960/baleriny-crocs/

Napsat komentář

