BOHEMIA LIVING


Není tomu tak dávno co jsem propadla e-magazínům. Ve virtuálním světě  jich najdete nepřeberné množství. Dlouhou dobu jsem si myslela, že ty kvalitní najdu jen v zahraničních podobách, ale pak jsem byla mile překvapena.

Blog QUALITY DESING jsem objevila náhodou a jak jsem se probírala jeho obsahem vykoukl na mě odkaz na úžasný ČESKÝ časopis BOHEMIA LIVING.

V současné době je aktuální prázdninové číslo (již třetí v pořadí) a autorům se velmi povedlo, jako ostatně i čísla před tím (ty si můžete prohlédnout zde).

Bohemia Living je digitální dvouměsíčník zabývající se interiéry, bytovým zařízení, designem, architekturou, zahradou, dekorem, tvořením a další kreativní činností.

Úžasné na něm je nej to, že vás nic nestojí, ale můžete si pustit video, přecházet na jednotlivé odkazy a po přečtení si jej uložíte v počítači, takže vám doma nezabírá místo.

MÁLÁ OCHUTNÁVKA🙂

 

Tagged: ,

Napsat komentář

